هتل جواهر گاردن دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل جواهر گاردن



هتل چهار ستاره و مجلل جواهر گاردن که در سال 2004 و در 8 طبقه احداث گردید در منطقه دیره قرار گرفته و در مجاورت فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد.
علاوه بر موقعیت جغرافیایی مناسب ، هتل باشکوه جواهر گاردن از امکاناتی تاپ و ویژه برخوردار می باشد . پرسنل مجرب و کار آزموده ای نیز شبانه روز آماده سرویس دهی به گردشگران تور دبی بوده و تمام تلاش خود را به کار می برند تا رضایت خاطر میهمانان هتل را جلب نموده و سفری به یاد ماندنی را در ذهن ایشان ایجاد نمایند .
این هتل متشکل از 108 اتاق خانوادگی ، اتاق با امکانات ویژه برای معلولان و سوئیت استاندارد و مدرن است که دارای متراژ و تزییناتی متفاوت بوده که از رنگ هایی زیبا و آرامش بخش در طراحی آن استفاده شده است . مبلمان چوبی مدرن و پنجره هایی بزرگ با نور گیر عالی که از چشم انداز شهر زیبای دبی بهره مند است نیز یکی دیگر از برتری های این اتاق های لوکس است . سیستم تهویه مطبوع ، تلفن ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، رادیو ، ایر کاندیشن ، یخچال ، سیستم برودتی مناسب ، حمام و ست کامل آن ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، سشوار و ... از جمله امکاناتی است که در اتاق های هتل جواهر گاردن به میهمانان عرضه می شود .
 

Dubai_Hotels


Dubai_Hotels
 

تلاش هتل در جهت سازگاری با نیاز ها و سلایق گردشگران بی نتیجه نبوده و توانسته رضایت ایشان را تامین نماید . سرویس دهی منظم و 24 ساعته خدمه هتل نیز ، در اسرع وقت پاسخ گوی میهمانان است .
استخر روباز و سرپوشیده ، جکوزی ، سونا ، جیم ، بدنسازی ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، صندوق امانات ، آسانسور ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی و سرویس رفت وآمد رایگان به مراکز خرید ، پذیرش 24 ساعته و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان در همه جای هتل ، قسمتی از دهها  امکانات رفاهی این هتل مجهز است.
 

Dubai_Hotels


Dubai_Hotels
 

رستوران مجلل هتل جواهر گاردن مشرف به استخر بوده و دارای فضایی لوکس می باشد . لذیذ ترین خوراک های دریایی و غذاهای بین المللی نیز در این مکان سرو شده و در اختیار میهمانان قرار میگیرد . صبحانه نیز به صورت بوفه سرو می گردد .





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: